Multi-Impressió

Per Ivan Clot  a: Dm 19 de Maig, 2015 07:18 UTC  (74 Lectures)
El propassat dimecres, 6 de maig, l'alumnat de Batxillerat de les modalitats de Literatura catalana i de Comentari de Text, i el professorat acompanyant vam poder gaudir de la funció que Dagoll Dagom va brindar-nos sobre el text d'Àngel Guimerà i el seu immortal Mar i cel. La satisfacció al final de la funció sobre els avatars amorosos de Blanca i Saïd va ser unànime entre els nostres joves. Hi ha veles que mai es desinflen i amors que són eterns.

(150 octets)

Equip femenino de rugby

Per Olaf Pla  a: Ds 16 de Maig, 2015 10:10 UTC  (59 Lectures)
Este año batimos record. Cada vez más chicas se apuntan a la marcha del Rugby. Si el año pasado salieron 12 formidables jugadoras, este curso hemos llegado a las 18. Oooouuuu Yeeaaah !!!!!
Aquí las tenemos, con las camisetas que la Federación Catalana de Rugby nos ha regalado y con la presencia de Alexandra ("Alex") Castillón, jugadora del INEF Barcelona, Selección Catalana y Selección Española. Actualmente Alex está participando junto con el resto del equipo español en los torneos clasificatorios para los Juegos Olímpicos de Río. Se trata del llamado Rugby Seven, una modalidad muy parecida al Rugby Union pero con algunas diferencias entre las que podría destacar las dos más importantes: en vez de ser 15 jugadores/as por equipo y dos partes de 40 minutos, son siete por bando y dos partes de 7 a 10 minutos dependiendo del torneo.

(470 octets)

Representació de l’Institut Icària a la Mostra de Recerca Jove de Barcelona

Per Feliu Muniente  a: Dj 07 de Maig, 2015 07:29 UTC  (92 Lectures)
Una vegada més l’Institut Icària estarà representat a la Mostra de Recerca Jove de Barcelona (external link), enguany de la mà de l’alumne de 2n de batxillerat Pol Caselles amb el seu treball de recerca Disseny d’una casa bioclimàtica, després d’haver obtingut el primer premi en el Congrés de Treballs de Recerca de Sant Martí d’enguany, celebrat a l’Institut Joan d'Àustria.
Us informem que el proper el 13 de juny a la tarda, es procedirà al lliurament de diplomes i premis en un acte que es farà a l’Ateneu de Fabricació Digital de Les Corts (external link), amb la participació dels alumnes finalistes. Companys, familiars i amics hi esteu convidats per a recolzar a en Pol. S’ho mereix, per la feina feta.

Diada de Sant Jordi 2015

Per Icària  a: Dm 28 de Apr, 2015 07:11 UTC  (230 Lectures)

Celebració de Sant Jordi 2015

El dia 23 d'abril vam celebrar la diada de Sant Jordi a l'Institut. Es van organitzar diferents activitats i els alumnes van poder gaudir, entre d'altres, de l'intercanvi de llibres al pati, les activitats esportives, les actuacions musicals i entrega de premis literaris.

Agraïm la participació de tothom!

Podeu veure la resta de les fotos
Multi-Impressió

Davant dels incidents lamentables i totalment repudiables d'aquest matí a l'Institut Joan Fuster de Barcelona, els treballadors i l'alumnat de l'Institut Icària ens solidaritzem amb les víctimes, i expressem la nostra condemna més contundent contra la violència.

Per aquest motiu, suspenem les classes a partir de les 11.30h. Ens concentrarem al pati del centre a les 12.20h on farem un minut de silenci. Així mateix, donem per finalitzada la jornada lectiva d'avui, mentre esperem la resposta conjunta de tots els centres educatius de la nostra ciutat.

Institut Icària - Barcelona, 20 d'abril de 2015
Multi-Impressió
Avui hem dedicat la jornada lectiva a reflexionar, alumnes i professors, sobre els fets que van tenir lloc ahir a l'institut Joan Fuster. Més tard, es van elaborar rètols amb els lemes i les consignes suscitades.
A les 11 vam guardar cinc minuts de silenci en record de les víctimes. I, al migdia, vam formar una cadena humana que rodejava tot el centre i tota la seva illa sota el lema «Defensem la nostra escola, defensem l'ensenyament».

Podeu veure les fotos, el vídeo (external link) i el reportatge de BTV (external link) d'aquests actes

Visita a Pedralbes dels alumnes de 2n d'ESO

Per Maria Dolors Cailà  a: Dg 19 de Apr, 2015 11:02 UTC  (106 Lectures)
Els alumnes de 2n. d'ESO van visitar el monestir de Pedralbes, com a complement didàctic als seus estudis d'Història medieval en la matèria de Ciències Socials. En aquest recinte es pot apreciar molt bé com era la vida i la rutina diària en els monestirs. Alguns alumnes han fet un excel·lent treball de recollida d'informació, del qual us adjunto uns fragments dels aspectes més curiosos per ells

(1796 octets)
Multi-Impressió

Sortida a Olot dels alumnes de batxillerat

Per Carlos Picado  a: Dv 10 de Apr, 2015 06:19 UTC  (216 Lectures)
Els alumnes de Ciències de la Terra de 1r. i 2n. de Batxillerat de l'Icària van anar a la zona volcànica d'Olot el 19 de març acompanyats pels seus professors de matèria i el professor Domingo Gimeno de la Facultat de Geologia de la UB.
Van visitar i estudiar diversos afloraments per treballar diferents materials volcànics i van rebre explicacions sobre el vulcanisme en general i el context volcànic de la zona d'Olot en particular.
El temps ens va acompanyar i la sortida va ser molt profitosa.

(40 octets)
Pàgina: 1/17 Next Page Següent ràpid Last Page