Dilluns 29 de setembre : a les 18 hores, 1r i 2n d'ESO

Dimarts 30 de setembre : a les 18 hores, 3r i 4t d'ESO

Dimecres 1 d’octubre : a les 18 hores, 1r i 2n de Batxillerat

Vídeo promoció 2008-2014

Per Merè Griñó  a: Dg 21 de Sep, 2014 13:22 UTC  (106 Lectures)
Aquest és el vídeo de la promoció 2008-14 (external link): com eren quan van entrar a 1r d'ESO i com són després de tots aquests anys.
El vídeo no té so, però el podeu acompanyar de la melodia que més us agradi.
Que passeu una bona estona!

Multi-Impressió
El termini de presentació de sol·licituds per via telemàtica finalitza el 30 de setembre de 2014.

Podeu consultar tota la informació en aquesta adreça (external link)

Resultats Proves d'Accés a la Universitat

Per Octavi Planas  a: Dl 07 de Jul, 2014 10:39 UTC  (200 Lectures)

Aquest curs s'han presentat 61 alumnes de l'Icària a les proves d'accés a la universitat.
Tots ells han aprovat, amb una nota mitjana a la fase general de 7,05 (nota mitjana a Catalunya 6,47) .
Felicitats a tots ells i especialment als quatre alumnes que han obtingut una menció honorífica en assolir una nota superior a 9.

Viatge a Praga 2014

Per Octavi Plana  a: Dm 01 de Jul, 2014 09:41 UTC  (283 Lectures)
La promoció 2008-14 ha fet el seu viatge de final de batxillerat del 26 al 30 de juny a Praga.

Hem passejat per la ciutat vella, amb la seva plaça, el seu rellotge astronòmic el barri jueu, amb les seves sinagogues i el seu cementiri, el castell de Praga, el pont de Carles sobre el Moldava , i el Palau Veletrzni, on vam veure l'epopeia eslava de Alfons Mucha. Pels carrers de Praga vam veure racons que ens recordaven Franz Kafka i …

Podeu veure la fotografia del grup ampliada a aquest enllaç
 (external link)
Bon estiu a tothom!

Icaria's Entrepreneurship Blog

Per Rosa Domingo  a: Dl 30 de Jun, 2014 09:53 UTC  (173 Lectures)
Hem inaugurat un nou bloc on els alumnes d'ESO i de batxillerat presenten els seus projectes d'empresa tant en català com en anglès: Icaria's Entrepreneurship Blog (external link)
Veureu les seves idees a través dels "CANVAS", la creativitat dels Plans de Màrqueting i en l'apartat d'Emprenedoria Social intentem que l'esperit emprenedor vagi sempre acompanyat de la consciència social.
No us perdeu alguns dels millors vídeos promocionals dels seus projectes on la seva visió de màrqueting es barreja amb l'esperit artístic i literari: EDITORIAL VITAE "Literatura es vida" http://vimeo.com/97058047 (external link)

Alumna premiada

Per Maria Rosa Batlle   a: Dg 29 de Jun, 2014 10:46 UTC  (47 Lectures)
L’alumna Sara Avila de Batx 2A ha estat becada amb una estada a la institució Environmental Studies Summer Youth Institute a l’estat de Nova York durant dues setmanes el proper mes de juliol.
A banda d’això és finalista dels premis Fundació Gaspar Espuna CETT i també dels premis UB - Ferran Adrià – Facultat de Nutrició per a treballs de recerca de batxillerat pel seu treball de recerca "DESIGNING A SUITABLE BREAD FOR DIABETICS".

(317 octets)

Festa de comiat de la promoció 2008-2014

Per Octavi Plana  a: Dj 26 de Jun, 2014 06:37 UTC  (129 Lectures)
Els estudiants de 2n de batxillerat i els seus professors van celebrar el dia 26 de maig la festa de comiat de la promoció 2008-2014. Podeu trobar algunes fotos aquí (external link) i un video a aquest enllaç (external link)

Els desitgem molta sort !

Viatge a Amsterdam 2014

Per Montse Fando i altres  a: Dj 26 de Jun, 2014 06:20 UTC  (129 Lectures)
Els darrers dies 3, 4,5 i 6 de juny hem fet el viatge de final d’etapa de la ESO amb els alumnes de 4rt . Hem anat a Amsterdam. Hem estat al Hostel stayokay davant del Vondel-Park i realment hem estat molt ok. Hem visitat el Rijksmuseum, Van Gogh Museum, Nemo Science Center , Anne Frank House (molt motivats ja que tots/es ja havíem llegit els seu llibre a segon), Flower Market ...i fent llargues derives i passejades pels carrers de la ciutat i navegació pels canals.
Ha estat un viatge fantàstic amb molt bona companyia i amb un temps magnífic, amb nomes una mica de pluja intermitent de tant en tant, del qual tots/es en guardem un molt bon record.
Aquí podreu veure una mostra amb algunes fotografies i alguns sketchs ( d'aquests darrers podreu veure’n mes a https://www.behance.net/mfando (external link) i apreciar-los. Gracies)
Fins el proper!!
Montse Fando, Carles López, Eva Moya, Aloha Nieto i Marta Pérez