Resultats Proves d'Accés a la Universitat

Per Octavi Planas  a: Dl 07 de Jul, 2014 10:39 UTC  (187 Lectures)

Aquest curs s'han presentat 61 alumnes de l'Icària a les proves d'accés a la universitat.
Tots ells han aprovat, amb una nota mitjana a la fase general de 7,05 (nota mitjana a Catalunya 6,47) .
Felicitats a tots ells i especialment als quatre alumnes que han obtingut una menció honorífica en assolir una nota superior a 9.

Viatge a Praga 2014

Per Octavi Plana  a: Dm 01 de Jul, 2014 09:41 UTC  (223 Lectures)
La promoció 2008-14 ha fet el seu viatge de final de batxillerat del 26 al 30 de juny a Praga.

Hem passejat per la ciutat vella, amb la seva plaça, el seu rellotge astronòmic el barri jueu, amb les seves sinagogues i el seu cementiri, el castell de Praga, el pont de Carles sobre el Moldava , i el Palau Veletrzni, on vam veure l'epopeia eslava de Alfons Mucha. Pels carrers de Praga vam veure racons que ens recordaven Franz Kafka i …

Podeu veure la fotografia del grup ampliada a aquest enllaç
 (external link)
Bon estiu a tothom!

Icaria's Entrepreneurship Blog

Per Rosa Domingo  a: Dl 30 de Jun, 2014 09:53 UTC  (123 Lectures)
Hem inaugurat un nou bloc on els alumnes d'ESO i de batxillerat presenten els seus projectes d'empresa tant en català com en anglès: Icaria's Entrepreneurship Blog (external link)
Veureu les seves idees a través dels "CANVAS", la creativitat dels Plans de Màrqueting i en l'apartat d'Emprenedoria Social intentem que l'esperit emprenedor vagi sempre acompanyat de la consciència social.
No us perdeu alguns dels millors vídeos promocionals dels seus projectes on la seva visió de màrqueting es barreja amb l'esperit artístic i literari: EDITORIAL VITAE "Literatura es vida" http://vimeo.com/97058047 (external link)

Alumna premiada

Per Maria Rosa Batlle   a: Dg 29 de Jun, 2014 10:46 UTC  (35 Lectures)
L’alumna Sara Avila de Batx 2A ha estat becada amb una estada a la institució Environmental Studies Summer Youth Institute a l’estat de Nova York durant dues setmanes el proper mes de juliol.
A banda d’això és finalista dels premis Fundació Gaspar Espuna CETT i també dels premis UB - Ferran Adrià – Facultat de Nutrició per a treballs de recerca de batxillerat pel seu treball de recerca "DESIGNING A SUITABLE BREAD FOR DIABETICS".

(317 octets)

Festa de comiat de la promoció 2008-2014

Per Octavi Plana  a: Dj 26 de Jun, 2014 06:37 UTC  (98 Lectures)
Els estudiants de 2n de batxillerat i els seus professors van celebrar el dia 26 de maig la festa de comiat de la promoció 2008-2014. Podeu trobar algunes fotos aquí (external link) i un video a aquest enllaç (external link)

Els desitgem molta sort !

Viatge a Amsterdam 2014

Per Montse Fando i altres  a: Dj 26 de Jun, 2014 06:20 UTC  (111 Lectures)
Els darrers dies 3, 4,5 i 6 de juny hem fet el viatge de final d’etapa de la ESO amb els alumnes de 4rt . Hem anat a Amsterdam. Hem estat al Hostel stayokay davant del Vondel-Park i realment hem estat molt ok. Hem visitat el Rijksmuseum, Van Gogh Museum, Nemo Science Center , Anne Frank House (molt motivats ja que tots/es ja havíem llegit els seu llibre a segon), Flower Market ...i fent llargues derives i passejades pels carrers de la ciutat i navegació pels canals.
Ha estat un viatge fantàstic amb molt bona companyia i amb un temps magnífic, amb nomes una mica de pluja intermitent de tant en tant, del qual tots/es en guardem un molt bon record.
Aquí podreu veure una mostra amb algunes fotografies i alguns sketchs ( d'aquests darrers podreu veure’n mes a https://www.behance.net/mfando (external link) i apreciar-los. Gracies)
Fins el proper!!
Montse Fando, Carles López, Eva Moya, Aloha Nieto i Marta Pérez

Sessions de laboratori del Departament de Ciències Experimentals

Per Dolors Jovell  a: Dj 26 de Jun, 2014 05:52 UTC  (31 Lectures)
Les matèries que imparteix el Departament de Ciències Experimentals consten d’unes sessions de laboratori on es realitza la part experimental relacionada amb la part teòrica que es dóna.
En les sessions de laboratori es treballa en grup i, en general, l’alumnat presenta un informe individual de l’experiment realitzat, encara que algunes vegades també es pot demanar una sola presentació per grup i aquesta pot ser en format power-point o prezi davant la resta de companys/es valorant, també, l’expressió oral, l'exposició i la utilització de les noves tecnologies.
Aquest curs, a Química de 1r de batxillerat, un grup ha gravat en vídeo la pràctica que va fer sobre l’energia en les reaccions químiques, aquí teniu l’enllaç (external link)

Premis TREC de la Societat Catalana de Física

Per Mercè Griñó  a: Dj 26 de Jun, 2014 04:59 UTC  (39 Lectures)
El jurat nomenat per la Junta de la Societat Catalana de Física per avaluar els treballs presentats a la dotzena convocatòria de Premis per als Treballs de Recerca de Batxillerat de la Societat Catalana de Física, ha acordat donar un dels dos premis al treball:
La difracció de la llum com a eina de mesura, fet per l’estudiant Andreu Arderiu Romero del’Institut Icària de Barcelona, sota la direcció de la professora tutora Mercè Griñó Lladó.

(382 octets)
Multi-Impressió

Creuer 1r Batxillerat “COSTA BRAVA 2014”

Per Carme Valls  a: Dm 03 de Jun, 2014 09:13 UTC  (1550 Lectures)
Aquest any hem reprès la Travessa Costanera amb Creuer per la Costa Brava.
Dos Creuers de 12 metres i un de 15 metres varen formar la flota dels alumnes de 1r de Batxillerat d'enguany, amb tres patrons i dos professors.
Des del Port de Barcelona al Port de Sant Feliu de Guíxols, passant per Balís i Arenys de Mar.

(507 octets)
Pàgina: 1/13 Next Page Següent ràpid Last Page