Davant del incidents lamentables i totalment repudiables d'aquest matí a l'Institut Joan Fuster de Barcelona, els treballadors i l'alumnat de l'Institut Icària ens solidaritzem amb les víctimes, i expressem la nostra condemna més contundent contra la violència.

Per aquest motiu, suspenem les classes a partir de les 11.30h. Ens concentrarem al pati del centre a les 12.20h on farem un minut de silenci. Així mateix, donem per finalitzada la jornada lectiva d'avui, mentre esperem la resposta conjunta de tots els centres educatius de la nostra ciutat.

Multi-Impressió

Sortida a Olot dels alumnes de batxillerat

Per Carlos Picado  a: Dv 10 de Apr, 2015 06:19 UTC  (173 Lectures)
Els alumnes de Ciències de la Terra de 1r. i 2n. de Batxillerat de l'Icària van anar a la zona volcànica d'Olot el 19 de març acompanyats pels seus professors de matèria i el professor Domingo Gimeno de la Facultat de Geologia de la UB.
Van visitar i estudiar diversos afloraments per treballar diferents materials volcànics i van rebre explicacions sobre el vulcanisme en general i el context volcànic de la zona d'Olot en particular.
El temps ens va acompanyar i la sortida va ser molt profitosa.

(40 octets)

Primero de ESO charla con Antoni García Llorca

Per Departament de Castellà  a: Dv 27 de Mar, 2015 07:16 UTC  (214 Lectures)
El pasado 4 de marzo, Antoni García Llorca, autor de El salvaje, participó en una charla-coloquio con todo el alumnado de 1º de ESO. Los estudiantes de los cuatro grupos habían leído y trabajado previamente el libro en el aula, por lo que el diálogo con el novelista había despertado gran expectación. El acto, que se desarrolló en el aula magna, se caracterizó por su viveza, intensidad y dinamismo. El novelista fue literalmente sometido a un interrogatorio, al que respondió siempre con gran cordialidad. A continuación podéis leer los comentarios que han escrito Sara Barberà (E1A), Núria Elías y Alexa Roos (E1B), Baruc Zeiss (E1D).

(3569 octets)
Multi-Impressió
El dia 10 de març comença la preinscripció de l'ESO per al curs 2015-16. Aqui teniu tota la informació (external link) , documentació necessària i l'imprès per fer la sol.lictud.

Multi-Impressió

La Biblioteca de l'Icària s'actualitza!

Per Ivan Clot  a: Dc 11 de Mar, 2015 12:16 UTC  (156 Lectures)
A la biblioteca del nostre centre podeu trobar les darreres novetats literàries, de les quals podeu gaudir. Us invitem a entrar-hi i consultar la nova prestatgeria, que trobareu just entrar-hi, amb les últimes publicacions en els àmbits literaris i bibliogràfics. Hi podeu consultar des de les novetats més recents en la literatura de ficció i best-sellers de la literatura juvenil, i en l'àmbit de la recerca.

No deixeu perdre aquesta oportunitat d'actualitzar-vos!

(40 octets)

Portal d'orientació acadèmica

Per Octavi Plana  a: Dc 04 de Mar, 2015 12:08 UTC  (122 Lectures)
L'institut té contractat l'accés "premium" al portal d'orientació acadèmica "Unportal", on hi ha informació sobre estudis universitaris i de formació professional. Tots els alumnes i les seves famílies hi poden accedir.
A les tutories de 2n de batxillerat el tema de l'orientació s'està tractant intensivament amb l'alumnat aquest trimestre, amb xerrades sobre el món universitari i amb una jornada de formació, el 28 de febrer, sobre l'ús de Unportal.

Viatge a Madrid de 2n de batxillerat

Per Alumnes de 2n Batx  a: Dc 04 de Mar, 2015 08:17 UTC  (286 Lectures)
El passat 17 de febrer l’alumnat de Literatura Castellana i Història de l’art de 2on de Batxillerat vam fer un viatge a Madrid per visitar tres museus emblemàtics: El Prado, El Thyssen i el Reina Sofia. A més, vam fer el recorregut que fa Max Estrella a l’obra Luces de Bohemia, de Ramón del Valle-Inclán.

Encara que se’ns va fer curt, vam gaudir d’una experiència fantàstica que ens va permetre visitar una nova ciutat i els seus costums. Tot i així, ens va donar temps d’anar al teatre, fer la nostra pròpia ruta turística i conèixe’ns entre nosaltres.

(420 octets)

Setmana de la Ciència

Per Mercè Griñó  a: Dm 03 de Mar, 2015 09:43 UTC  (193 Lectures)
El mes de novembre passat vam celebrar la 5ena Setmana de la Ciència. Hi van participar tots els alumnes del centre. Els nois i noies de 1r i 2n d'ESO ens van fer interessants experiments amb l'explicació científica corresponent. 3r d'ESO va participar en un taller sobre nanotecnologia a càrrec dels alumnes de física de 2n de btx.....

(501 octets)

Sortida a Cosmocaixa de 1r de batxillerat

Per Mercè Griñó  a: Dm 03 de Mar, 2015 09:33 UTC  (62 Lectures)
Els alumnes de Ciències per al Món Contemporani van anar a Cosmocaixa a sentir la xerrada "Exploradors de la llum" a càrrec de l'ICFO, amb motiu de l'Any Internacional de la Llum. També vam visitar la Sala Permanent del Museu on havien de resoldre diverses qüestions.

Podeu veure algunes fotos aquí (external link)

Pàgina: 1/16 Next Page Següent ràpid Last Page

Més coses