BON ANY a tothom.
S'ha renovat la pàgina web del centre
La nova adreça URL és la següent : http://www.instituticaria.cat/ (external link)
A partir d'aquest moment la present web, no és renovarà en els seus continguts.
Durant un temps encara no determinat, es podrà seguir consultant aquesta web, però totes les noves informacions sols s'actualitzaran en la nova web
Multi-Impressió

Si voleu consultar els guanyadors del concurs, feu clic al següent enllaç

PREMIS CONCURS FOTOGRAFIA.pdf (60.36 Kb)

Projecte d'Arquitectes sense Fronteres

Per Dep. Visual i Plàstica (J.Sanz)  a: Dj 07 de Jan, 2016 12:17 UTC  (171 Lectures)
TPG : TREBALL GLOBALITZAT DE PROPOSTA EXTERNA
Laboratori Arquitectura-Economia : Millorem el barri amb propostes socials, arquitectòniques i mediambientals.

El TPG és una forma de treballar per projectes establint una relació entre una Entitat i l’Institut, en aquest cas l’entitat és Arquitectes sense Fronteres. Es tracta d’obrir l’Institut al món real i aconseguir que els alumnes puguin comprovar el que suposa una exigència professional a la vegada que la utilitat i el sentit de la seva feina.
(923 octets)

Festa de la Solidaritat

Per Coordinació Activitats (M.Pérez)  a: Dv 18 de Dec, 2015 19:12 UTC  (235 Lectures)

Si voleu tenir la informació sobre la Festa de la Solidaritat que es farà el dia 22 de desembre a l'Institut Icària,
FEU CLIC AQUÍ
Bones Festes

Concurs no vàlid

Per Sem. F&Q (M.Griñó)  a: Dj 03 de Dec, 2015 19:23 UTC  (321 Lectures)
El concurs no es pot donar com a bo ja que s'han passat els links a xarxes d'amics amb la qual cosa la votació no segueix els criteris de selecció proposats ni és equitativa. Es formarà un jurat amb professorat de ciències i d'EVP i es notificaran els guanyadors a la web de l'Institut.

Si voleu veure les fotografies, feu clic aquí ....
Multi-Impressió

Sortida al teatre : Mar i Cel (2)

Per Dept. Catlà (M.González)  a: Dg 29 de Nov, 2015 21:09 UTC  (194 Lectures)
El divendres 27 de novembre vam tornar a anar amb els alumnes de primer de batxillerat de Literatura Catalana, al Teatre Victòria, a veure "Mar i cel".
Quan estàvem l Paral•lel vam veure que darrere venia en Pep Cruz vestit de carrer. Poca estona després el veuríem disfressat de corsari i fent de Joanot a dalt del vaixell que és una de les estrelles de la funció.
Vam arribar els primers i vam entrar, aquesta vegada sí, quan el teatre encara era buit. De mica en mica el teatre es va anar omplint amb un tou de grups molt més nombrós que el nostre.

(879 octets)

1r Congrés de Fotònica.

Per Sem. F&Q (M.Griñó)  a: Dj 26 de Nov, 2015 12:20 UTC  (180 Lectures)
Els alumnes Albert López Huertas i Carles Ibáñez Trullén, de 2n de batxillerat, han participat en el 1r Congrés de Fotònica per a Joves que ha organitzat l'Institut de Ciències Fotòniques (ICFO) a Castelldefels.
Els dos han presentat els seus treballs de recerca, relacionats amb la llum, amb un pòster que van elaborar prèviament. Han hagut d'explicar l'objectiu de la recerca, el mètode, els resultats obtinguts i les conclusions tant en català i castellà com també en anglès, no només als professors acompanyants d'altres nois i noies sinó també a investigadors del mateix ICFO.

(540 octets)

Sortida al teatre : Tirant lo Blanc

Per Dept. Català (M.González)  a: Dj 26 de Nov, 2015 11:48 UTC  (88 Lectures)
Dilluns 16 de novembre vam anar amb gairebé tots els alumnes de primer de batxillerat a veure una adaptació teatral de Tirant lo Blanc al teatre del Centre Moral i Cultural del Poble Nou al carrer de Pujades. Com que no ens movíem del barri, vam anar i tornar caminant. Al teatre hi havia alumnes de dos centres més. L'obra era correcta però millorable: pobre atrezzo i massa curta per poder explicar una història tan llarga, com sempre, a alguns els va agradar més que a d'altres. Destacables els actors que feien més d'un paper, més bons que els que en feien només un. Com a públic sembla que vam ser bons, perquè els actors ens van agrair el nostre comportament. Després hi va haver un col•loqui on podíem preguntar allò que ens semblés sobre l'obra o l'ofici d'actor. Tot i que alguns van intentar-ho, no va ser possible aconseguir els telèfons dels actors/actrius que semblaven més atractius.

Sortida al teatre : Mar i Cel

Per Dept. Català (M.González)  a: Dj 26 de Nov, 2015 11:41 UTC  (224 Lectures)
El dijous 12 de novembre vam anar amb els alumnes de primer de batxillerat de Literatura Catalana, al Teatre Victòria, a veure "Mar i cel". Hi havíem de ser a les 10h, tot i que l'obra començava a les 11h, a fi que entréssim al teatre amb tranquil•litat.
Vam arribar puntuals, ens van dir que segurament cap a les 10 i 10 ja podríem estar asseguts a les nostres localitats. Van passar els minuts, vam arribar a dos quarts... cap a les 11h ens van dir, als professors, que se'ls havia trencat una peça i que calculaven que passaria una hora fins que la tinguessin arreglada, i que no marxéssim lluny perquè tan bon punt estigués arreglada, entraríem.

(552 octets)

Halloween

Per Aula suport - Maria Manzano  a: Dj 26 de Nov, 2015 08:33 UTC  (220 Lectures)
El passat divendres 28 d´octubre els alumnes de l´aula de suport de 4rt van organitzar una activitat de Halloween amb l’ajuda del professorat del centre. L’activitat va ser dirigida per la professora Silvia Manresa dins de l’assignatura d’anglès. Els alumnes van fer que l’alumnat de 1r d’ESO i 2n d´ESO participessin en resoldre un enigma. Un cop resolt, tots els alumnes i les alumnes van rebre una inesperada sorpresa: “caramels”.
(368 octets)
Pàgina: 1/20 Next Page Següent ràpid Last Page